Sortowanie
Źródło opisu
Katalog zbiorów
(4)
Forma i typ
Książki
(4)
Poezja
(1)
Poradniki i przewodniki
(1)
Publikacje dydaktyczne
(1)
Publikacje popularnonaukowe
(1)
Dostępność
dostępne
(4)
Placówka
Biblioteka Główna - Wypożyczalnia
(4)
Autor
Barańska Małgorzata (pedagog)
(1)
Gołębiowska-Szychowska Joanna
(1)
Maćkowiak Arkadiusz
(1)
Szychowski Łukasz
(1)
Tarkowski Zbigniew (1953- )
(1)
Żebrowska Dominika
(1)
Rok wydania
2020 - 2024
(1)
2010 - 2019
(3)
Okres powstania dzieła
2001-
(2)
Kraj wydania
Polska
(4)
Język
polski
(4)
Odbiorca
0-5 lat
(1)
6-8 lat
(1)
Dzieci
(1)
Logopedzi
(1)
Psycholodzy
(1)
Przynależność kulturowa
Literatura polska
(1)
Temat
Dziecko z zaburzeniami mowy
(1)
Gry edukacyjne
(1)
Gry i zabawy ruchowe
(1)
Integracja percepcyjno-motoryczna
(1)
Masaż dziecka
(1)
Metody nauczania
(1)
Rodzina
(1)
Rozwój psychofizyczny dziecka
(1)
Techniki relaksacyjne
(1)
Zaburzenia mowy
(1)
Temat: czas
2001-
(1)
Gatunek
Poradnik
(1)
Poradniki dla nauczycieli
(1)
Poradniki dla rodziców
(1)
Scenariusz zajęć
(1)
Wiersze
(1)
Dziedzina i ujęcie
Edukacja i pedagogika
(1)
Psychologia
(1)
4 wyniki Filtruj
Książka
W koszyku
Książka powstała z myślą o dorosłych i dzieciach, którzy mogą się razem bawić w to, co służy rozwojowi integracji sensorycznej. Po publikację sięgną więc osoby pracujące z dziećmi o szczególnych potrzebach edukacyjnych, nauczyciele przedszkoli i klas młodszych, a także rodzice i dziadkowie. Zabawy z towarzyszącymi im wierszykami zostały podzielone na pięć części odnoszących się do sposobu odbierania bodźców z otoczenia. Są to: propriocepcja, układ przedsionkowy, dotyk, słuch i wzrok.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna - Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 159.922.7/.8 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Publikacja Powiem ci, jak się uczyć jest odpowiedzią na potrzeby rodziców zatroskanych o rozwój swoich dzieci oraz nauczycieli, trenerów i wychowawców, którzy czują chęć wzbogacenia swojego warsztatu o narzędzia pomagające uczniom w nauce i czekają na inspirujące pomysły oraz przykładowe materiały do pracy. Autorzy przekazują w książce dotychczas zebrane doświadczenie i wiedzę o tym, jak w swojej codziennej pracy z dziećmi „przemycać” zasady i metody uczenia się. Wszystkie proponowane w publikacji techniki mogą być stosowane w szkole i w domu przez osoby, które nie muszą mieć do tego specjalnych uprawnień. Wystarczy pozytywne nastawienie i poczucie humoru, które pozwala dzieciom się odblokować, a dzięki temu pełniej wykorzystać własne możliwości.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna - Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 159.952/956 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Celem książeczki jest zachęcenie rodziców oraz dzieci, aby w sposób uważny doświadczały tu i teraz. Zabawne tematyczne wierszyki mają za zadanie przenieść malucha do świata natury, zwierząt, otaczającej go przyrody. Odwołują się często do zmysłu wzroku, smaku, czucia, pomagając wyobrazić sobie dane miejsca i sytuacje. Do każdego wiersza opracowany jest zestaw pytań mający za zadanie nie tylko wzmocnić koncentrację i pamięć dziecka, ale przede wszystkim pobudzić wyobraźnię, rozbudzić ciekawość, nauczyć zachwytu otaczającym światem i doświadczania go wszystkimi możliwymi zmysłami. Ostatnim elementem zaproponowanym do każdego wiersza jest rodzaj relaksacji, wizualizacji lub masażyku, opracowany z myślą o dzieciach przedszkolnych. Ma pomóc w nauce wyciszania, uspokajania, zwracania uwagi na oddech.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna - Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 82-1 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Język dzieci rozwija się w różnym tempie i nie każde opóźnienie świadczy o zaburzeniu. Kiedy mowa nie pojawia się dość długo, a rówieśnicy już mówią, u rodziców i opiekunów budzi się zrozumiały niepokój. Są tacy, którzy zakładają, że kiedyś w końcu pojawi się sama, ale są i tacy, którzy nie podzielają tego optymizmu. Zadają sobie wówczas kluczowe pytania: „Dlaczego dziecko nie mówi?” oraz „Czy i kiedy zacznie mówić?”. Niestety na te proste pytania nie ma równie prostej odpowiedzi.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna - Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 159.922.7/.8 (1 egz.)
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej